Lero

Idag var jag på Åhlens och köpte vit ögonskugga. Fick två gratisprover D&Gparfym, en för killar och en för tjejer. Så att jag och Erik kan "sitta och lukta på varandra hela helgen" (wtf?).

Behöver jag säga att jag lagt beslag på båda? Erik använder inte sånt och jag är smått kär i det mesta som tillverkas för snoppbärare.

Så. Recension?
Tjejisen (14 La Tempérance) luktar skitstarkt, men under allt ontihuvet luktar den gott. Men sött. Killisen (21 Le Fou) luktade gott, men nu lukar den billig tvål. Inga höjdare precis. Köp dem inte för då slår jag dig. Köp ostkrokar istället, de smakar i alla fall gott.

Kommentarer
Postat av: Sania

Söta människor luktar vanligtvis godare än perfymer :3

2011-10-29 @ 23:09:36
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0