iphoneapp

Det här med att blogga har blivit sjukt tråkigt på sista tiden. Det händer liksom inte så mycket nu längre.

Idag var det ISUD. Det tänkte jag skulle vara värt att uppmärksamma. Givetvis tänkte jag inte på att ta någon bild på min snygghet, men jag kan beskriva dagens klädsel - Svart pennkjol, svarta strumpbyxor, svart kavaj, svart väst, svart skjorta och svart slips med gröna prickar. Awesome.

Var dessutom på möte. Händer lite grejer med UMR. Håll utkik på Stora Tosget i Sundsvall nionde nästa månad (är för trött för att  komma på vad det är för månad). Och lite mer. Ska uppdatera UMR Sundsvalls blogg och återkomma lite senare.

Och sådär ja! Ännu ett mycket tråkigt blogginlägg på en mycket tråkig blogg. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0