you say you wanna a revolution

I lördags besökte jag och Erik Ria som lockade med seriekväll där This Is England och Twin Peaks utlovades. Så vart dock inte fallet. Det slutade med att vi, plus Eva, Åsa, Robin, Juice, Linn och Dag satt ute på Rias veranda till tolv någon gång innan vi gick in och spelade Alfapet. Därefter blev det sängen för mig och Erik.
Himla fin kväll måste jag säga. Och morgon efter, icke att förglömma.

När jag ändå är här kan jag ju länka till våra rivaler i Nötknäckaren. Eller några. Himla svårt att hitta alla videos, av någon anledning går det till exempel inte att hitta min klass om man söker på "SPJ08not11" som ju filmen heter. Himla märkligt.

Nåja. Här kommer SpE08D, SpID08B, SpSK08, SpIN08A och SpIN08b. Happy looking (och jo, dessa är mer värda att se än vår... Nästan alla är himla mycket bättre).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0