growing up is hard the hardest thing

Idag har jag shhoppat loss. Skor och solglasögon och en BH (fast den fick jag av mamma, tack igen). Skorna och glajjerna var typ coolast i världen.


Världens snyggaste skor i hela världen!!! Rent spontant känner jag att jag vill ha på mig dem för alltid, men jag är lite varm om fötterna plus att jag ska ha dem på balen och studenten innan jag börjar bo i dem. Sjukt snygga. Nästan värda åttahundra spänn (hade ett presentkort på 150, det vägde över det faktum att det är läderimitation).


Skitfräcka knallrosa solglasögon. Jag och Jess köpte tre för två och delar på priset (och glasögonen). Gick förra sommaren och tvekade på sådana här och gröna och köpte inga av dem. Har sånna här fast i guld.


De andra två paren ser ut så här i modellen. Detta är ett par jag snodde av Simon typ förra sommaren. De vi köpte var typ svarta med blommor på och svarta med vit text på. Sjukt coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0