Student och sånt

Hej Mamma!
Du brukar prata med Per och mormor och så där lite oftare än mig, så förhoppningsvis är du lite bättre än jag på att komma ihåg att framföra detta. Jag vill inte - jag upprepar, inte - ha några smycken på min student. Använder det så sällan. Får bara sånt jag typ inte använder. Däremot vill jag ha böcker. (Förutom att jag skulle digga att äga en kamera och inte skulle tacka nej till ett fickur, men fickur är jag rätt säker på att jag kommer få av Erik (Erik, om inte jag får ett fickur av dig i studentpresent blir jag hemskt besviken)).

Jag vill ha;

  • Alice's Adventures in Wonderland och Through the Looking-Glass av Lewis Caroll, gärna med illustrationer av John Tenniel.
  • Where the wild things are av Dave Eggers
  • Seriealbumet Zelda av Lina Neidestam

Samt böckerna ur Vampyrkrönikan, engelska eller svenska är vilket som, alla skrivna av Anne Rice
  • En Vampyrs bekännelse (Interview with the Vampire)
  • Nattens förste (The Vampire Lestat)
  • De Fördömdas Drottning (The Queen of the Damned)
  • De Dödligas Försförare (The Tale of the Body Thief)
  • Djävulens Frestelser (Memnoch the Devil)
  • The Vampire Armand
  • Merrick
  • Blood and Gold
  • Blackwood Farm
  • Blood Canticle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0