champangeglas i hårdplast, olika färger, 10 för 100 kronor

 

 

 

Vi skulle ju bleka min utväxt igår också, men vi råkade stanna för länge på birsta, jag hittade världens finaste skor men de kostar åtta hundra och är inte värt det fast de är så fina så man dör inombords när man ser dem.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för skor på balen, den är på lördag och idag är det onsdag och jag vet inte vad jag ska ha för trumpbyxor heller, svarta kanske fast klänningen är svart och jag måste bleka utväxten imorgon.

Ska äta upp det som finns i kylen nu, biff och ris tror jag det finns och i eftermiddag är det mösspåtagning. Jag ska ha lockigt hår och är jätteförkyld, shamanen trodde det var bihåleinflammation.

Vi ses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0