biljett till studentbalen

Igår var vi på bal på slottet och dansade hela natten lång. Jag dansade med prinsen och klockan tolv tappade jag en glassko och sprang hem. Eller hur det nu var.

Kanske lite närmre sanningen med att jag var på bal, som var himla obalig (helt obalig musik, uppträdanden mm). Himla trevligt hade jag ändå.

Kvällens värsta kunde ha varit när bandet som spelade skulle köra lite mer hårdrock och satte igång att spela "sommartider", men det var nog när en mycket berusad ung herre fick för sig att berätta sin livshistoria, ändrade sig, började på en rolig historia, tappade bort poängen, satte igång att skrika "knulla alla brudar" - och sen gick upp igen för att hålla ett till tal.


 


En Hannnah i hela sin baliga outfit och en Gizmo i bakgrunden

Erik och jag. Jag ser ut att beundra Erik himla mycket, men det är ju inte så konstigt när man har en sådan snygging till pojkvän.


Alex, Mary, Erik, jag. Mitt hår höll sig hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag älskar dig :)<3

2011-05-29 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0