En ensam idivid som saknar allting utom tid (men tiden räcker ändå inte till)

Till helgen ska det bli värsta superfullmånen. Trots att månen är en vanlig halva i vanlig storlek nu så märker jag att jag är påverkad av den. Det blir jag himla lätt. Under fullmånetider sover jag dåligt, drömmer konstig och blir lättirriterad.
   Jag undrar varför det är så.

Funderar vidare på att starta en modeblogg. För skojs skull liksom. Skulle dock vilja ha en kamera då, för jag tänker mig en blogg där jag inte bara visar vad jag har på mig och vad mina fina människor i min närhet har på mig - Alex och Ria exempelvis klär sig alltid otroligt fint och inspirerande.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Ria

Vad gulligt! Tackar för komplimangen. :D Tycker ändå att jag klär mig ganska vardagligt, men kul att du tycker att det är inspirerande (även om jag inte får det att gå ihop xD you have to tell me).

2011-03-17 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0