Så var det slut då.

Hejhej! Har inte blivit så himla mycket skrivet här, har varit upptagen med att ta studenten och sådär.


Torsdagen började med champangefrukost klockan sju i Busbacken. (Bilden stulen från Marys facebook)


Sedan blev det Guldtrofén bakom Hedbergska, vår klass hade åttiotal/träningstema och dansade till Call On Me.


Sen åkte jag hem och bytte om till studentkläder innan jag åkte till skolan och lyssnade på tal


Klass utan klass


Efter utgången på trappan fick jag blommor och champange och öl och gossedjur, som det sig bör


Min skylt var störst av alla (bild från ST.nu)


Vårt flak. Antagligen lägst kant, på sidorna satt det spännband för att höja kanten lite, men inte baktill (där det för övrigt står we ♥ Ola. F - på andra sidan flaket står det bara SPJ08)


Ska väl egentligen ha en bild på presentöppningen och sådär, men ni får en bild på mig och Mathias från mingla.nu istället.


Under kvällen drog jag och Erik till Joche och petade på folk, innan vi åkte hem till Erik och sov - för att kliva upp morgonen efter till en ny champangefrukost samma tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0