fallskärmar dalar mot marken ner, vävda av sorg och av svarta lögner

Hej.
   Dagens punkter:

  • Jag är sjuk. Och trött. Blä. Hoppas jag piggnar på mig så jag kan gå på jobbet imorgon så jag kan åka till Erik.
  • Hanna Friden skriver bra, alltid, och vissa saker är värda lite mer uppmärksamhet. Typ, det här till exempel.
  • Mitt hår är fullt i hårspray som jag inte orkat tvätta ur efter helgens bravader. Ska göra något åt det om ett tag. Undrar om badkarsavloppet fungerar nu?


Nu har jag inga fler punkter, annat än att jag ska köra hem bilen till mamma sen och hoppas på att Simon har laddat mitt busskort som han lovat i två veckor, så jag kan ta mig hem igen och sen ta mig till Erik imorgon. För det vore himla bra.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Va glad jag blev av din kommentar på mitt inlägg om handikapp! Skönt att höra att det finns fler som ser det så. och precis - om vi bara anpassade till exempel byggnader efter ALLA människor och byggde ramper, så skulle det vara ett "problem" mindre.



Du, hoppas till frisknar till. Kram! /Malin

2011-06-27 @ 10:15:36
URL: http://malinsmonolog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0