Isvaka

Förresten. Vet ni? Idag hade vi idrott. Vi får under ett visst antal veckor fördjupa oss i ett "valfritt" ämne (terminens är bollsport-/lek, styrketräning och friluftsliv). Jag valde det sistnämnda, tillsammans med Alex, Juho, Ria, Lusse, Iljas och en tjej som jag inte vet namnet på men som verkar supertrevlig. Mina förväntningar på kursen - noll.
En liten grupp med bara människor jag tycker om samt en lärare som är... tja, vi har ju bara haft en lektion, men vet ni? Jag längtar till nästa lektion.

Det har aldrig någonsin inträffat. I hela mitt liv har jag skytt idrott som pesten.

Jag hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Lusse

Hon heter Kajsa och yay för dig! :D

2011-01-20 @ 08:53:26
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0