What a pain, I have to stay inside and work all day

Min mamma fyller år idag. Jag käkar godis och dricker cherry coke och försöker få mig att förstå att det är onsdag imorgon och inte torsdag. Kanske ska vara med Maria, kanske med någon annan, kanske äta på Sushi Bar med Erik. På fredag jobbar jag fast jag inte behöver och på kvällen är det party all night long (eller, nja, troligare altanhäng).
   Gosh. Att det ska vara så svårt att hitta Naked på intranätet förresten. Borde våldta någons Spotify och se om de går att hitta där, en sådan skatt bör inte gömmas för folket.
   Och apropå ingenting så funderar jag på att raka skalpen, fast det blir nog efter Kretavistelsen i så fall, vill inte bränna hjässan. Eller tidigare, får se.
   Man vet som aldrig riktigt vad som händer där ute i universum, värsta mysteriet.

Ska sluta svamla och lämna den här bloggen att självdö ett par dagar till nu.

Pusshej.


What ever happens tomorrow, I will proudly wear this hat, yeah yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0