Religion, bild, Erik, vernissage, Erik, promenad, balklänning och hårfärg.

Har köpt en superfin balklänning och lite hårfärg. Vitt, ljuslila och ljusblått, varav jag hoppas att den sistnämnda passar till "diamanten" på studentmössan. Mamma kommer nog bli lite sne, men hellre blått än chockrosa, vilket jag sa att jag skulle ha på studenten. Hehe.
   Strumpor och lösögonfransar fick följa med i leveransen när jag ändå höll på. Jag hoppas verkligen de hinner komma... Jag menar, de bör väl ha allt utom klänningen i lager ändå? Och det är, så vida inte allt blir försenat, mellan två och fyra veckors leveranstid på sådant de inte har i inne... Uh, jag håller alla tummar jag har (två stycken för er som undrar) på att det hinner komma. Hoppas hoppas hoppas!



En fin Ria med två bilder. Ok, hon ser lite allmänt dryg och, well, drogpåverkad ut, men hon är fin ändå. Ju. Klicka
här för att komma till artikeln om hennes utställning.


En till liten bild. Det var alltså Rias versnissage jag besökte idag. Himla fint. Alla som brukar snoka runt Sundsvall kan ju kolla in utställningen tycker jag. Det är ju ändå gratis och sådär.

Båda bilderna är hänsynslöst snodda från ST. Hujeda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0