Oh, dear

Har just sett "Till vildingarnas land". Jag behöver den filmen. Supermycket. Liksom. Underbar, åh.

Saker är inte så bra just nu. Men det har varit sämre, det blir bättre. And all that stuff. Bara att bita ihop. På lördag blire date, och saker att se fram emot behövs alltid. Speciellt om saken är middag och bio med älsk. Hela han är att se fram emot för visso. (Idag bjöd han på fika på Skonerten, är han inte det bästa man kan ha?) (OBS inte för att han bjöd på saft och bullar utan för att han är den han är, men fint är det med fika och det är gulligt and all that stuff.)

Imorgon ska jag utforska Birsta City med bästa Alexandra. Panduro blir det, myes. Jag är före Ikea (yes, de ska vara färdiga med julpyntningen sjunde oktober, läskigt) och har redan påbörjat julklappstänk. Kanske blir det nya underkläder (till mig själv alltså), vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0