Zoom zoom

Av någon anledning som jag själv inte kommit på än så har jag suttit en halvtimme och klickat runt på hästbloggar. Självklart började jag toksakna min lilla bäbis Kassie. Buhu.
Tur för mig som sitter vid skoldatorn finns bilder på alla hästar som står uppstallade på Svarta Hingsten/SLRF på deras hemsida. Mwihi.

Nu ska jag dricka varm Oboy och återgå till att undersöka vilka lagar man bör ta hänsyn till om man driver en radio. Ciao!



Hembys Kassandra, min sockerponny. (Jag vet, blir en asful, konstig, vit kant på två sidor av bilden, men jag orkar inte fixa det nu. Lev med det!)


Desmonds Melwin, Kassies fina föl som nu är betydligt mörkare, spräckligare och framför allt större än här. Han är liksom tre år nu och på bilden till höger var han bara någon vecka.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh, Kassie<3

2010-10-28 @ 03:41:17
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0