Nice bajs yao

Bild idag. Åh, jag är så glad att jag gick! Vi träffade dansarna och dramaeleverna från kulturskolan samt en annan bildgrupp. Vi ska starta ett projekt efter lovet som ska vara klart innan jul och handla om drömmar! Typ f-linjen (min bildgrupp) ska göra stora pappersskulpturer och sedan får vi se. Kommer blir himla spännande och kul hade vi idag också!

Imorgon ska vi se "dancing in the dark" eller något i den stilen. Jag ser inte fram emot. Filmen verkar inte så bra, i alla fall inte som Erik berättade den; det kommer vara en film som jag blir arg av och sådana tycker jag inte om.
   Ser däremot fram till att antagligen träffa Moa. Som för övrigt följde med mig och Josse till Pipeline en snabbis efter bilden. Det var trevligt att träffa Sania och Jonas, för dem har jag inte sett på evigheter. Nice indeed.

Kommentarer
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar: Jag dissade när de går så långt med sporrarna att hästarna får sår, inte att använda sporrar på rätt sätt.



Ha de bäst

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-10-27 @ 22:55:19
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Ria

Åh, bild <3 Saknar det, saknar dig, saknar Josse, saknar resten av bildfolket.. Hur länge håller ni på med drama/dans/bild-projektet?

2010-10-28 @ 04:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0