Liten svart kalender

Det har varit en slapp men tuff dag, som började med naturkunskap där vi bland annat skulle lukta på smörsyra. Inte mums.
   Efter skolan köpte jag present till Jen, och så blev det lite oväntat en fika på Barista med Mary.

Kvällen har spenderats med bästa Erik, vilket är ett utmärkt slut på dagar. Han är liksom utmärkt på alla sätt och vis som går. Min fina pojke.

Just för tillfället bråkar jag med min mobil som inte vill ha musik i sig. Det går inte så bra. Men jag hittade fina bilder på mobilen som jag halvt om halvt glömt bort. Bjuder på en fin en som jag inte lagt upp här.



Min blekfot som tvingades ner i sneakers halva sommmaren då jag jobbade, samt mammas pepparkaksfot som åkte med henne till Grekland och fick gå i sandaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0