Händelser som ingen annan än jag glädjs åt samt böcker

Jag har fått upp hyllor ovanför mitt skrivbord. Så skönt. Ovanför skrivborde sitter de, fast jag egentligen ville ha dem mitt på väggen, men då jag fortfarande har garderoben inneboende och böcker över hela golvet så fick pappa så lov att sätta upp dem där de fick plats.
   Så. Nu har jag två hyllor med böcker. En människa som inte läser skulle nog påstå att jag har mycket böcker, men det anser inte jag. Bara dessa hyllor, därpå inte ens ytan av en hylla är täckt, en flyttkartong (åh, det är ju för sorgligt att böckerna aldrig får komma fram i det här hushållet) och så hyllorna hos mamma.
   Nästan inga böcker alls alltså. Lånar ju så mycket från bibblan och andra människor. Liksom.



Well, you know me - en bild blir det allt! (Som är sne. Men att ens ta bilden var en bedrift då jag gjorde det med datorns inbyggda webcam och datorn sitter fast med fyra sladdar i väggen/skrivbordet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0