Loco-motiv

Hittade en helt underbar konstblogg. Här. Har insett att jag har slutat bli avis på folks blyertsteckningar. Visst, heltsjukt hur folk kan rita (som hon här), men jag har insett att jag verkligen inte har tålamodet att sätta mig och teckna saker. Det spritter överallt och jag vill inte göra klart. Inte är jag så duktig heller, men det är ju en träningssak.
   Men den här tjejens målningar. Wow. Blir sjukt inspirerad. Fundilerar på om jag ska införskaffa porslinsfärg i fler färger är svart och guld. Samt mer porslin så klart. Har fastnat för porslin tror jag visst. Åh, jag vill visa alla vilken fantastisk sak jag har gjort! Men det kan jag ju inte, det ska bli en julklapp. Ju.

I vilket fall så sov jag två-tre timmar i natt. Nu skriver jag labbrapport och har ont i halsen. Gay.

Kommentarer
Postat av: Ria

WAH! Den bloggen började jag också följa igår. Mest för hennes psykadelica dock.

2010-11-09 @ 04:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0