Doodle noodle

Måste bara säga att jag har värdlens bästa pojkvän. Han sov hos mig inatt, trots att jag var tvungen att kliva upp innan sex eftersom jag hade halkbana idag. Helt fantastisk! (Erik alltså.)

Halkis gick bra. Dock var det is även på de ställen som inte ska vara isiga, så man kunde inte köra fort alls.
   Det var ganska intressant att köra då min bil hade sommardäck, som även hade dåligt med luft i sig. Behöver jag säga att jag gled typ tio meter längre än alla andra vid varje panikbromsning?

Ska plugga teori nu, ost!

Kommentarer
Postat av: Lusse

VA FAN! Har du kört halkbanan!?!??!?!!? När har du uppkörningen då!?!?!?!?!?!?!??!?!



Ehmm... jag tror vi har pratat om ditt körkort förut kom jag på... men jag kommer inte ihåg ett skit!

Min telefon har pajjat förresten!

2010-11-19 @ 07:40:12
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0