~


att alla dina jeans är exakt likadana att din näsa är lite sned sättet du brukar hålla din arm och hand på att du är kräsen med mat även fast du har jättekonstig smak att dina kinder är underbara att pussa när du är nyrakad att dina kinder är underbara att pussa när du är stubbig att dina naglar är ojämt klippta dina handleder är så vackra att dina ögon är gula och blå och har skuggor om sig att du lägger täcke över mig i sömnen att du kramar mig beskyddande ditt leende inte för att vara en petimäter men min nasi goreng har ståfräs din musiksmak att du har ett samurajsvärd i garderoben att dina vassa ben att du bits lite för hårt sättet du stryker med handen över min mage när jag är stressad gör du det ens medvetet att du inte låter någon säga åt dig vad du ska göra att du är så vacker när du gråter att du stannar upp och säger katt när du ser en att du förundras över att jag lägger märke till detaljer att din hud är så len att ditt drömhus är där du redan bor att du luktar så gott att du ber mig att inte ta det på fel sätt när du säger att jag är finare utan smink än med att du lägger märke till att jag har nya kläder och kommentar det som du tycker är fint att du har så lustigt skratt att du får mig knäsvag när du ler

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0