Sweet dreams

Varför försöker jag ens?
   Imorgon ska jag gå till skolan, göra nationella, gå hem och sova. Kanske går ner på picknicken, men chansen är liten. Kanske orkar göra något på kvällen men antagligen blir jag hemma och sover. Elvira ska ha grillfest med några kompisar och jag förstår att hon vill ha ut alla, men ursäkta att jag är ungefär lika vaken som ett fossil.

Om någon undrar varför i hela världen jag är vaken så fick jag ett sms för en liten stund sedan och insåg att jag blev för irriterad (över att ha vaknat) för att kunna somna om. Det blir så när man sovit ungefär sjutton av tjugofyra timmar (sedan klockan tio igår), någonstans finns en gräns på hur lätt det är att somna om igen.

Fuck this.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

V: Precis. O angående de som tatuerar in Sveriges flagga o.s.v tkr jag är lite överdrivet.

2010-05-07 @ 12:31:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Mariuslotta

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 11:03:15
URL: http://mariuslotta.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0