Sånt där som kommer och går

Inatt är en sådan natt då jag önskar att jag hade egen lägenhet. Inatt är en natt då jag är orosfylld och måste ut. Helst på en promenad, men bara att sitta ute med en kopp te och känna den fuktiga nattluften göra mina ben stela räcker för många nätter framåt.
   Är för trött i ögonen för att läsa. Kan inte gå ut, för ut på baksidan tar jag mig genom mammas rum och hon vaknar av vad som helst, och ut på framsidan kommer jag inte av samma anledning (inte att jag måste gå genom någons sovrum utan för att mamma vaknar superlätt). Inte ens te kan jag koka då mamma bor utan dörr brevid köket.

Jag får överleva ändå. Utan sömn och utan nattluft.


Kommentarer
Postat av: Louise

du borde ha en termos med te på rummet^^

2010-06-01 @ 08:29:57
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/
Postat av: Hannah

Lusse, det ska jag fan börja med:o

Synd att vi hemma hos pappa bestämde att köket nere skulle bli en garderob, först hade vi tänkt att ha kvar diskbänk, minikyl och en tekokare där xD

2010-06-01 @ 10:48:38
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0