Mummel

Oh, jag har sovit i elva timmar. Är inte ett dugg utvilad och är inte trött-för-att-jag-sovit-för-mycket. Jag är trött som i att jag sovit för lite.
   Somnade medan datorn stängde av igår, med huvudet på golvet. Vaknade av att Alex sms:ade. Fick småångest så jag kunde inte somna om (WTF?) så nu sitter jag här. Stannar hemma idag, orkar inte gå i skolan. Åh, vad jag borde gå, har bara en massa viktiga lektioner. Jag orkar inte hysa några som helst känslor över det.

Jag vill ha choklad. Mjölkchoklad. Eller Daim. Eller Dumle. Om jag orkar kliva upp så kanskanske jag bakar kola. Knappast troligt, men vi får se.

Ska sova igen, godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Kasparlinn

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 15:01:12
URL: http://kasparlinn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0