Jag är glad.

Mhm, en enda lektion idag och vad gör vi. Ingenting och allting. Fast på ett vettigt sätt. Inget negativt. På riktigt alltså. Lovar.
   Fast okej, vi hade klassråd också. Där vi inte hade råd. Men åt tårta. För vår klass är unik säger rektorn. En etta förra året och i tvåa i år. I novelltävlingen alltså. Nästa år ska jag vinna. Då jäklar.
   Men tårtan var god. Faktiskt. Det brukar jag inte tycka. Det kanske berodde på att den var rosa med en röd prinsesskrona på och "Hanna" i svart med snirkel under. x2. Två tårtor alltså. Och så fick jag en sång och ett tal och var tvungen att läsa upp novellen. Juho och Robin tycker jag ska skriva en bokserie av novellen. För pengarnas skull. Ungdomsböcker alltså. Kanske.

Nu fick jag SMS av Eva. Hon vill leka med mig. Jag anser att min man bordat SMSa och vilja träffas men mitt vänstreprassel får blir ersättare. Erik lär ju inte göra't.

Jag är glad.

Jag och Mary skrålade "Vi har inte tagit studenten" hela vägen från skolan till Navet och i morse gjorde vi upp stundentplaner med mycket skratt.
   Det regnar ute. Jag ska vara med Nemo-älsk.

Jag är glad. Jag tror jag börjar bli tillfreds med rollen som Hannah. Äntligen.

Kommentarer
Postat av: Alex

PUSS :D <3

2010-05-19 @ 16:19:05
Postat av: Isabella

Åh, hurra till att du är glad!:*

2010-05-19 @ 19:46:03
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0