Gnägg

Jag sov två timmar inatt. Idag. Jag är lättretlig och sorgsen. Inte så trött dock, det är väl bra tror jag.
   Är irriterad/ledsen på en person som jag älskar väldigt mycket och ännu mer irriterad på hennes pojkvän, trots att jag gillar honom.
   Saknar Erik, men det gör jag å andra sidan alltid. Ibland bara lite oftare än annars och idag är en sådan dag. Men jag har en mil plugg och har dessutom lovat vara hemma ikväll, så jag lär ju knappast se röken av honom antar jag. Vi ska ju ses imorgon, så det är faktiskt inte så farligt.

Datorsalen är tyst och lugn. Förutom mig, Malin, Viktoria, Anna och Nicko (från klassen) så sitter här en tjej till. Vi har nämligen fått salen bokad, men även tillåtelse till plugg på egen ort. Jag har bosatt mig här för att försöka vinkla ätstörningar till en samhällsfråga - ska med Alex skriva en liten repport om ätstörningar i pskologi B och en stor i samhällskunskap B. Liten utmaning att försöka vinkla dem på ett tydligt sätt. Eller, det är mest att skriva om de psykiska bakomliggande faktorerna och behandlingsmetoderna i psykologin och hur samhället ska bemöta ätstörningar samt vad de kostar oss till samhällskunskapen. Det är nog ganska lätt när jag väl satt igång.

Kram på alla, nu ska Hannah leka plugghäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0