Alepsin. Heter det inte.

Alla dagar blir inte som man tänkt sig. Men det kan bli bra ändå. Eller dåligt. Jag vet att igår var bra, på dagen. Kanske inte på natten. Jag vet inte. Vet inte alls.
   Jag förlorade min krogoskuld i sällskap av Nemis, lekte på Pipeline, köpte knepig smoothie med citrongräs, kiwi och apelsinjuce, drog till Joche, badade bubbelbad med Nemisen. Och en vända sent med Erik. Och annat däremellan och efteråt.
   Är hemma nu och borde plugga. Måste plugga. Kommer skjuta upp det till ikväll. Eftersom jag vet det så är det ju smartast om jag sätter mig med skiten nu. Men jag ids inte. Jag mår inte bra och vill bara krypa ihop i någons knä och bli omhändertagen.

Kommentarer
Postat av: Ria

Din kväll lät läskigt lik min fredag. :O Nemo, krog, Pipeline, Joche, bordeplugga-tankar ect. Läskigt. :P Kram!

2010-05-31 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0