Yesterday

Jag hade en jättetrevlig kväll igår! Tack till Alex, Erik, Juho, Sebbe, Eva, Mathias, Josse, André, Joche, Johan och Lusse. Jag fick jättefina presenter - ett underbart halsband av Erik, chokladkola, choklad, mascara, supermysiga tjocksockar, mer choklad, ett jättesuperfint skrivblock, en tekanna i form av en elefant, en tekopp och Kents skiva "Röd". Jag älskade varrenda present!
   Vi såg på en jättekonstig film, spelade kasta gris, drack te och åt en jättegod cheescake som jag kan tacka Alex och Juho för, åt smörgåstårta, lekte mörkerkurragömma (okej, jag vägrade vara med, hehe) och bara hade skitkul. Och åt upp allt godiset Sebbe hade gjort. Det var asgott!

Fick en massa trevligt sovsällskap - en Erik. Vi låg vakna till typ fem och diskuterade Afrika, Shamanstammar och överbefolkning. Eh. På natten drömde jag att Erik var en cowboy och vi hade sex. Typ. Jag drömmer asofta att han är olika saker och så har vi sex. Ofta inspiredat från drömmar och böcker jag sett eller läst. Mina favoriter har varit Hattmakaren och en vampyr. Mwihe. Hehehe.

Ska installera Sims på min underbara blåa, blanka dator nu, cheers!

Kommentarer
Postat av: dojte

På nått sätt så blev jag sugen på choklad efter jag läste detta inlägget ;)



sv: hahaha menar det ;)

2010-03-14 @ 15:02:27
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0