Våffeldag

Mamma sjunger sånger om hunden. Det är underhållande. Jag lagar våfflor, eftersom det trots allt är våffeldagen idag. Är dock mer sugen på att äta mig mätt på rågkusar med ost, våfflor känns för söta. Fast jag kanske inte ska säga så mycket, jag äter lakritsgrodor... Hehe.
   Min dag känns fett ovärd. Visserligen hann jag börja på en uppsats på engelskan, men sen var det filmer för hela slanten. Al Gores "En obekväm sanning" såg alla Vibacke-barn tillsammans. På psykologin får vi se "Bröllopsfotografen", den är faktiskt bra! Har velat se den ett tag. Fast allt blir så pinsamt och jag avskyr att se pinsamheter.

Nu ska jag ta ut sista våfflan och äta, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0