En rubrik på ett blogginlägg är lika viktigt som osten på mackan

Jag älskar inte att vara sjuk. Igår när jag kom hem från Erik, tröttare än en bäver med insomnia, mådde jag illa, så jag gissade på hunger och tryckte i mig två mackor och sen sov jag som en klubbad säl. När jag vaknade, som vanligt flera gånger mellan fyra och sex mådde jag mer illa, så när klockan ringde vinglade jag upp ur sängen och åt frukost. Sen kräktes jag. Så nu vill inte pappa ta i mig. Jag hoppas hoppas hoppas att det har gått över till i kväll, att det inte alls är magsjukan som har smittat mig (yey, alla är magsjuka just nu). För imorgon är det UMR-möte, middag med trevliga människor, antagligen på Biteline och sedan Amnestygala på Pipeline. Och sova hos Erik. Vilket alltså är lika med att om jag är sjuk imorgon så typ hoppar jag ut genom ett fönster.

Dessutom vet jag att ni älskar mina jämförelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0