Rubrik - uttalas som kuben.

Stannade hemma idag eftersom jag inte mådde så bra. Dock kom jag ut till Birsta med Alex, vilket var awesome. Vi lekte onyttiga och drack cola och åt wienerbröd och såndär pistachhästsko.
   Har köpt påskägg och färger på Panduro, så någon dag ska jag sätta mig och måla ägg åt Alex oxh Erik. Dessutom vet jag vad jag ska fylla deras ägg med. Hihi. Jag hoppas de blir glada, men det lär de.

På bilden gjorde vi lermasker och jag fann tilvägagångssättet förvirrande då jag alltid fått lära mig att det aldrig får komma luftbubblor i leran, men på det här viset lär det ju bli massor med luft i. Poff säger det i ugnen då när allt exploderar.

Men geografirapport var det ja.
   Godnatt, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0