Morgonklag

Men förutom att jag sov oroligt och vaknade fullkomligt outvilad så visade det sig när jag klev upp att pappa redan åkt, så jag får inte ta tjugo i-bussen från Birsta utan måste vänta och ta 77:an kvart i och då måste jag vänta typ tio-femtion minuter på att tvåan ska komma, vilket leder till att jag kommer att komma aldeles för mycket precis i tid. Så vida jag inte kommer sent vill säga. Vilket jag antagligen kommer att göra, iallafall om den är någon sen så jag inte hinner med fyran från Navet. Jag fattar inte hur Juho orkar. Jag får stresshets av att vara så här försenad.
   Dessutom har vi tentamen på idrotten, så man måste liksom vara med. Vilket suger.

Har iallafall inget språk i eftermiddag, så det blir stan med Alex och Erik, världens bästa och underbaraste människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0