Krya på mig

Hm, en lektion idag. Projekt och företagande. Trevlig, mycket trevlig men sen åkte jag hem eftersom jag hade (och har) så jävla ont i magen och mår illa. Superäckelilla. Är vansinnigt hungrig men vill verkligen inte äta. Uuh, dumma dumma.
   Imorgon ska jag gå hela dagen, iallafall försöka, vill gå på bilden och på fredag ska jag absolut gå i skolan, dels för att jag har Kriminologiprov med framförallt för att jag ska på "Alice i Underlandet"! Vet inte riktigt vilka jag ska gå med, men Alex, Hanna, Juho, Sonny, Erik (tror jag, hoppas jag, annars är han värdsdum och jag biter honom) och kanske Maria, Sebbe och Jessica H. Japp, Jessica ska med. Ska bli intressant! Måste boka biljetter också...

Nu ska jag gnälla lite åt pappa och lösa korsord. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0