Godnatt sa katten och viftade på svansen

Kan inte sova. Usch och fy och skam. Ska upp redan vid åtta imorgon för att åka till mamma. Bestämde mig för att faktiskt verkligen lägga manken till och börja i tid med pluggandet, jag vill få något ut av att jag missar friluftsdagen och dess pulkaåkning.
   Att göra imorgon: Skriva ett, och åtminstonde börja på ett andra PM i psykologi samt svara på åtminstonde hälften av geografifrågorna. Plus analysera ett tal till retoriken. Suck. Man har vad man ger sig, och eftersom jag inte alls hade någon pluggfeeling förra veckan och dum som jag är skjutit på alla arbeten så har jag lite att göra, så att säga.
   Hrm. Synden straffar sig själv.

Dessutom är jag hungrig.

Förhoppningsvis blir jag klar till lunch imorgon - inget jag igentligen tror på, men jag ska verkligen försöka, jag har från ungefär halvt tio på mig. Önska mig lycka till, hehe.

Hoppas folk somnar bättre än vad jag gör, nu ska jag iallafall försöka sova igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0