Giddy yap

Jag börjar smått känna mig som en människa nu! Är superhungrig som vanligt, men det finns inte mycket hemma som frestar... förutom toastade hamburgerbröd med ost och skinka, men njaaae, min mage tål inte sånt idag. Lunchen fick bli kokt korv med bröd, inte världens bästa och över två timmar sedan jag åt. Alltså, jag är nästan rädd för mig själv, jag äter grymt mycket (för att vara jag, igentligen är det något mindre än normalportioner för tjejer i tonåren).
   Har just klivit upp ur badet... Andra gången på två dagar, inte alls bra, men ibland får man skämma bort sig. Visserilgen skämmer jag bort mig själv lite väl mycket, men man lever bara en gång. Supermysigt var det iallafall, och jag hann läsa och reflektera lite över stress och psykotomatiska reaktioner. Känns ganska aktuellt och jag ska snart börja skriva ett PM om det.

Ska hitta något att äta och sedan blir det plugg plugg plugg. Skönt att det snart är lov...

Hur har er dag varit hittils? Hur kommer den se ut ikväll? Hoppas på att den blir bättre än min, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0