Für Alex

BTW - Jag saknar Alex. Helt otroligt massa mycket. Uhu, jag är inte van att vara borta från henne så länge, om man bortser från sommrarna då vi är bortresta lite här och där. Snyft. Jag har faktiskt inte träffat henne sen i... Fredags. Det är en vecka minus en dag. Men jag kommer inte få träffa henne förrän på lördag heller! Tyck synd om oss. Vi är som ett gammalt gift par (men hoppsan, vilka gifte sig för tre år sedan, va va va?).
   Ett gammalt gift par som har lite sådär vänsterprassel på sidan av... Hehe.


Inte helt okej. Jag älskar dig syster<3

Aw, nu ropade mamma till mig att locka på Dexan, haha. Vad söt han är! Någon, misstänker Jess, har knutit ett rött band runt halsen på honom. Han ser ut som en liten leksak. Ska fixa bilder som jag kan ladda upp ikväll så får ni se lillvovven.

Kommentarer
Postat av: Lusse

jag saknar också Alex!!!

2010-03-11 @ 22:34:27
URL: http://helsingvsnordman.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag saknar dig med!

Älskar dig <3

2010-03-12 @ 12:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0