Bra helg, indeed

Urmysig dag igår!
   Middag på Biteline med Ria, Alex, Juho (inte UMR:are, men trevligt sällskap), Jackie, Sania, Lusse, Josse och Linn. Supergod mat (jag behövde inte betala för min pizza, när jag nästan hade ätit upp hittade jag plast mellan två skinkbitar och när valet ligger på gratis mat eller en till pizza och man är alldeles mätt så väljer man ju att bara betala för läsken) och massor av skratt. Vi hade bord från fyra och när klockan närmade sig sju gick vi till Pipeline. Bra musik och ännu mer trevligt sällskap. Dock sov jag bort en massa tid, blev akut supertrött. Så redan vid tio gick jag och Erik hem till honom och sov till halv ett idag.

Jag är en trött människa.

Idag ska jag bara slappa, köpa frukt och göra fruktsallad och gotta mig hela kvällen. Det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0