Avokadoavokadoavokadoavokadoavokadoavokadommmmm...

En annan sak som är asjobbig när man är kräksjuk är när man blir överdrivet suget på något och så finns det inte hemma och ingen vill köpa och det man är sugen på vet man att man alltid kan få ner och oftast få behålla. Som sparris och avokado och sötpotatismos. Speciellt avokado, känner verkligen känslan av att bita och tugga på en bit avokado... Gah!
   Kan skryta med att jag har tre mackor med ost i magen och bara spytt två gånger idag (den andra gången strax efter förra blogginlägget, epic fail). Förutom att jag är sjukt trött mår jag relativt bra och i princip inget illamående. Höhö, men en jävla vilja och en massa kognition kan man komma ganska långt. Typ. Liksom, jag dör om inte jag får leka på stan imorgon, har sett fram emot mötet+middagen superlänge och Pipeline och Erik vill man ju liksom alltid träffa exakt hela tiden (mmm, kär kär kär, jag kommer aldrig sluta tjata om det). Och mer kompisar. Det här året har varit grymt socialt för min del. Det bästa är att jag faktiskt längtar mig ut till folk och händelser.

Hungrig är jag också nu, bara för att Maddson kom ner och frågade om jag ville ha mat och om jag ville ha middag och ifall hon skulle laga något litet lätt och så vidare. Me wants dinner. Me is starving.

Är förresten en kreativ upplysningsökande människa och vet nu att "färg" på engelska kan stavas både "color" (am.) och "colour"  (eng.). Nu kan ingen klaga på att jag stavar fel (att amerikanska ord dyker upp i texter som innehåller mestadels engelska ord låtsas vi inte om. Förresten förstör skolan ungdomar och lär dem att blanda engelska och amerikanska ord hej vilt. Snyft, jag som vill lära mig engelska endast (ganska kört, jag är för lat för att lära mig uttal och nya ord och stavningar)).
   Dessutom har jag fått stava om nästan alla ord i den här texten, det är någon seriöst fel på min stavning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0