pretty poop

Idag är det varmt ute och min feber har gått upp igen. Fast jag sov ända till halv elva så jag är lite utvilad. Å andra sidan somnade jag inte förrän vid två ungefär, men jag sov hela natten (med avbrott vid åtta då mami väckte mig och fick i mig penicillin, söta, rara mamma).

Idag åker Erik bort. Stackars han och Johan som måste sitta i en buss idag. Solen grislyser verkligen. Men Alex kommer hem idag. Det är bra för hon är saknad. Fast henne får jag inte träffa på mycket långt, som sagt, jag åker till stugan och kommer inte hem förrän på söndag och då vill jag ju vara med min pojkvän. Fast hon vill ju vara med sin hela helgen ändå, så det gör nog ingen skillnad.
   Men sen. I sommar. Kommer jag att ha tid att kramas med älsklingssyster. Det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0