Patetiskhetshannah

Inatt sov Erik hos mig och jag fick magkattar och ägna typ två timmar åt att spy och grina. Nere i soffan i hallen med sällskap av mamma, Erik låg i sängen och sov inte (fast det trodde jag att han gjorde så jag ville inte väcka honom).
   Åkte till pappa och fixade mig fin, sen bar det av till kyrkan där pappa och Madde var helt underbart vackra.
   Drog vidare till norra berget där bröllopsfesten skulle hållas men jag mådde jätteilla och innan middagen satte min mage igång med att göra ont som fan. Så nu ligger jag på mitt rum och vill bara kräkas och känner mig jätteövergiven och sorglig (det sistnämna är just vad jag är).

Har tappat bort min grej som jag för över bilder till datorn med, men jag tror jag glömt den hos pappa, så jag kommer slänga in bilder här imorgon.

Ska försöka sova en stund nu, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0