Om mina fingrar bara inte vore så kalla och stela

Det är läskigt. Allt är läskigt.
   Jag har samma märkliga huvudvärk jag hade i nian. Jag försöker logga in på allt med lösenord jag inte haft på de senaste två-tre åren. Jag småäter. Jag får ångest helt utan förvarning och utan anledning.


Det löser sig nog. Det brukar det göra.

Dagens inköp fick bestå av supersöta leggings, vita med stora svarta prickar (ska köpa ett par till fast svarta med vita prickar), svarta stay-ups, svarta sockar (ska köpa ett par till, vita) och ett par till svarta sockar, fast jättetunna med hjärtan på.
   Måste köpa röd hårfärg och blekmedel innan lördag, samt att jag måste hitta någon att traska på stan med så jag får köpa mina strumpor och en present till Alex (alltså - jag efterlyser stadssällskap tillochmed senast tisdag (om jag nu kommer orka göra något på tisdag, det återstår att se, om allt går som planerat kommer jag inte vilja röra mig då) eftersom hon åker bort på onsdag och måste ha detta innan det). Intresserad någon?

Kommentarer
Postat av: Louise

meeeen jaaaaag! jag ville ju gå på stan!!!

2010-06-03 @ 14:59:02
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0