Musik till Änglarnas Syster

Anna Frank - Happy Story
Wendy McNeill - Such a common bird
Strefan Sundström/Mathias Åberg - Rotting Share
Emma Nordenstam - Jag saknar dig
Cirkus Miramar - Under en poster av The Cure
Transmissionplot - Picking the wrong battles
The Knife - Lasanga
Yohanna Troell - Thank you for nothing
Katyusha - Sonja Song
Brasiliah - Disclose & disarm
Inga Håkansson - The Kiss
MJMpropaganda - Dance With Me
Orkester Mileva - Hat full of sparks


Jag ogillar när man inte hittar sådant man söker någonstans. Eller ja, jag tror alla artister finns på lastfm och de flesta lär ju gå att hitta på Spotify, men ni fattar grejen.
   Det ska, enligt boken, finnas en sida som heter anglarnassyster.org, men den existerar inte längre. Inte någon annan sida heller. Och Orkester Mileva, där Anna Jörgensdotter (författaren alltså) sjunger (och spelar bas och cymbal) går inte att hitta någonstans. Inte för att jag letat speciellt noga, men ändå.
   Tirritating. Fast, för att - jag undrar verkligen vad jag skulle skriva där. Så går det när man lämnar bloggen för en halvtimme. Kan trösta folk som blir irriterade med att jag blir minst lika störd. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0