Maräng på vänster knappklick

Åkte till vårdis idag och fick bekräftat att jag har halsfluss och så fick jag penicillin som jag ska ta i tio dagar. Fast det kan hända att det inte är halsfluss utan körtelfeber, eller något helt annat. Det vet man inte serni, för jag fick inte ta några prover för doktorn var så säker sa han. Men om det är halsfluss så ska svullnades i halsen laggt sig om ett par dagar och är det inte bättre på fredag så måste jag tillbaks för då är det något annat.
   Jag hoppas på halsfluss för jag vill att det ska gå över så snart som möjligt för nu över natten har halsen blivit så svullen att jag verkligen inte ens vill dricka något, för det gör så jävla ont att svälja. Det gör faktiskt ont hela tiden.

Fast nu ska jag titta på bilder och kanske sova en sväng.


Kommentarer
Postat av: Sania

Hoppas det är halsfluss, det brukar ju bli bättre direkt när man börjar ta penicillin ^^ Jag hade också halsfluss för ett tag sedan, och jag (som är en idiot) råkade avbryta kuren lite. Det var INTE smart. Var typ helt frisk sen helt plötsligt fick jag feber och däckade. HÅLL DIN KUR! Det är viktigt. (Det fattade du säkert redan, men ändå)

2010-06-14 @ 22:24:30
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0