Många ! här ser jag

Sushi sushi!

Imorgon
ska jag till norra och checka läget där, hoppas på att jag inte dör (är ungefär såhär nervös *sträcker ut armarna så långt det går åt sidorna*). Sen ska jag vara med söta Ria!

Idag åt jag sushi med Erik, traskade runt på staden och åkte slutligen hem till honom där vi byggde med lego! Åh, lite sådär nostalgiskt. Jag byggde ett hus med tillhörande matforsbo och eldsprutande krokodil och erik byggde en bil (med en jetmotor så den bara kunde köra i cirklar, höhö). Sedan byggde vi en bro från hans säng rakt ut i ingenting. Super!
   Bilder kommer imorgon, vare sig ni vill se dem eller ej!


Kommentarer
Postat av: Safira Sheikh

Har frågestund nu på bloggen så fråga vad du vill svarar på allt!



http://smekizz.blogg.se

2010-06-25 @ 06:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0