Jävla skitdag

Det är jobbigt när man är ashungrig och frågar om det är långt till maten och om man kan ta något att äta innan för man svälter ihjäl och får till svar att det är alldeles strax mat, ät inget. Och så får man vänta två timmar innan de som ska laga maten ens börjar och man kräks galla för att man är så jävla hungrig. Dessutom är jag på uselt humör för ingen vill vara med mig och jag orkar inte göra något för jag har fetaste jävla mensvärken och det finns inga värktabletter och jag kan bara trösta mig med att det inte är så jättesuperilla åtminstone, det brukar vara värre.

Har städat lite idag. Packat. Ska äta middag och sedan åka till pappa. Är klar med en tavla. Funderar på vem jag ska ge den till. Har två toppkandidater. Avslöjar inte vilka eftersom båda läser här ibland. Bilder kommer senare. Nu ska jag gå och övervaka maten.

Kommentarer
Postat av: Sania

Mensvärk suger D: Och hunger med. Du får äta massa choklad och se på Disneyfilmer tills du känner dig bättre!

2010-06-06 @ 19:22:34
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0