Bakom regn så kommer sol solglasögon gör dig cool

Vi skulle ju kunna låtsas att jag klivit upp jättetidigt. Somnat i god tid igårkväll och vaknat pigg och utvilad lite innan sex, med gott om tid på mig att duscha, äta frukosto och greja på innan skolan. Ifall vi låtsades alltså.

I själva verket har jag inte sovit en blund på hela natten. Är stressig och sömnlös och jag hoppas jag kan somna ett par timmar nu på morgonen så jag inte är helt zombie idag. Ska för övrigt vara hemma och störa min söta mamma som inte har några lektioner och därför stannar hemma och jobbar imorgon. Idag. Så förvirrande.

Vill förresten påpeka att min Joche fyller år idag. Arton. Nice shit yao.
   Han är en av de jag fortfarande umgås med som jag umgåtts med längst. Vilket inte är många år, jag som trodde jag skulle ha samma vänner hela livet. När jag var liten alltså. För hur gick det att vara utan mina kompisa (framförallt Emelie)? Gick ju inte. Nu har jag visserligen sporadisk kontakt med en del ibland, men det är inte mycket det.


Joche med hundögon och ett mycket bedårande löv

Till Joches ära dök det upp lite bilder hittade på google och som liksom hör till hela artonårsgrejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0