All work work

Inatt ska jag sova alldeles ensam och det skrämmer skiten ur mig. Jag ogillar att vara ensam hemma och jag är smått livrädd för att sova ensam. Eller sova och sova, det brukar inte bli så himla mycket sömn, jag brukar vara upptagen med att ha ångest. Förhoppningsvis blir det annorlunda inatt, annorlunda eftersom jag är äckligt trött och annorlunda eftersom jag vet att jag måste upp sjukligt tidigt imorgon för att gå till norra. Jag tror och hoppas det.
   Har hittils jobbat två dagar, vilket har varit jättekul och jättebra. Dock börjar jag jobba ensam fyra timmar om dagen från och med imorgon så det känns överläskigt. Speciellt eftersom det första jag måste göra när jag kommer dit är att hämta en nyckel som finns på ett av universums seriöst läskigaste ställen där det kan gömma sig allt möjligt. Fast jag klarar mig nog, lite ensamtid med djuren är alltid trevligt.

Nu ska jag kila i säng, bättre att lägga sig nu än om ett par timmar när jag kommer vara uppskrämd och osovbar.

Kramar till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0