Café Kärlek

Jag och min make åkte till Gotland. Vi bodde på en camping och vårt tält höll på att blåsa bort första natten. Med oss i. Sen gick vi runt i Visby och kände oss visa och åt mat. Och glass. Och bullar. Och drack te. Och skrev brev. Och satt på får. Och satt på bänkar. Och hade det allmänt gott, trots att Erik var sjuklig.

Enligt flygbiljetten var jag "Mrs Hanna", så ja. Alex är tydligen en bra vigselförättare.







1. Erik äter glass (panna cotta och papaya?)
2. Jag har ätit min glass (mandarin- och hallonsorbet)
3. Vi hittar ut ur visby och hittar vatten - tar kort på muren
4. Jag sitter på en bänk och tittar inte på vattnet
5. Mysigt och lummigt och murigt
6. En kyrka?
7. Mysig visbyisk gata
8. Erik sitter på ett typiskt gottlänskt får
9. BISKOPENS PRIVATA PARKERING FFS
10. Stor kyrka
11. Erik är cool i mina prickbrillor
12. Lite typisk Visby-mur sådär
13. Lite mer mur och ett torn och ett Erik-knä
14. Dricker te på kinarestaurant (som hette... Restaurant China)
15. Visby från hamnen
16. En massa vatten och en rätt så läcker himmel




Vårt tält. Här står det upp och det är mörkt ute. Gissa klockslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0