Traktorsnigel

Jag lägger över bilder från gamla datorn till den här. 8268 bilder. Det tar sin lilla tid!
   Har inte gjort ett endaste jota på mitt rum och i min väska ligger fortfarande lite saker som jag inte orkat packa upp sedan jag var i Eriks stuga. Har istället ägnat senaste timmen åt bilder, bloggar och... eh, mer bilder. Men. Snart. Ska jag orkar kliva upp, gå ner och leta reda på hammare och spik. Tror jag. Eller åtminstone äta en macka.

Varför är det så fint väder på de dagar man bara vill sitta inne och kura under en filt för? Strålande sol och varmt (fast jag tycker det är kallt, vad fan?) och jag vill inte under några som helst omständigheter sticka näsan utanför dörren. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0