Snigeldront

Vakna med Erik, bussa till Lusse, äta kladdkaka och jordgubbar, åka hem och hitta ett brev (ja! Ett riktigt! Handskrivet och personligt och bara till mig!), äta mer jorgubbar, fast nu med glass, grädde, maränger och chokladsås.
   Varför är jag inte så glad som jag borde vara?

Ska dammsuga nedervåningen och ställa mig i dushen (eller gå på promenad och kliva upp tidigare imorgon för att duscha? Hmm...) och sova och imorgon ska jag åka till Erik ett tag och sedan ska jag köpa kuvert och papper och frimärken för i sommar ska jag brevväxla med Alex och kanske andra, om någon vill. Jag har iallafall ett brev att skicka ut, har dock inte börjat skriva på det än.
   Men.
   Det är kärlek med handskrivna brev. Så mycket man får sagt och så mycket underbarare än via internet. Eller ibland också telefon.

Well, ska iallafall leka lite utanför datorn nu.

Kyssar på oanständiga ställen!

Kommentarer
Postat av: Ria

Brev är så fint att hitta i brevlådan. :3

2010-07-01 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0